Płatki owsiane na mleku

Płatki owsiane są głównym składnikiem coraz bardziej popularnej ostatnimi czasy diety owsianej, ze względu na dobroczynny dla naszego układu trawiennego skład. Owies jest najbogatszym w zdrowie zbożem zawierającym mnóstwo białka, żelaza, a w połączeniu z mlekiem dostarcza naszemu organizmowi cały zestaw niezbędnych aminokwasów. Witaminy z grupy B poprawiają pamięć i koncentrację, zapobiegając nadmiernemu uczuciu zmęczenia. Płatki z owsa bogate są również w żelazo i magnez, a także jakże zbawienny dla naszego żołądka błonnik. Płatki owsiane możemy spotkać w kilku postaciach:te najmniej przetworzone wymagające kilkunastominutowego gotowania, płatki górskie nieco bardziej przetworzone oraz takie, które bez odpowiedniego przygotowania nadają się do spożycia na zimno. Rekordy popularności wśród miłośniczek diety bije jakże szybka bo jednodniowa dieta owsiana, polegająca na spożywaniu przez cały dzień jedynie płatków owsianych, ewentualnie dopuszcza się ich łączenie z mlekiem. Podobno rekordzistka na tej diecie zmniejszyła się o 1, 5 kilograma.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.