Duża klatka piersiowa

Klatka piersiowa i bicepsy to najczęściej trenowane przez panów grupy mięśni, z tym że ta pierwsza jest o wiele trudniejsza do wytrenowania. Same ćwiczenia o ile jako takie wykonanie nie sprawia nam trudności, o tyle prawidłowo robi je niewielu. Dobierając odpowiednie dla nas ćwiczenia powinniśmy zwrócić uwagę nasze genetyczne predyspozycje, metody treningowe oraz cel jaki nam przyświeca. jako że mięśnie klatki należą do najmniejszych regenerują się szybko. Dla początkujących zalecane są treningi ogólnorozwojowe 3-4 razy w tygodniu, pamiętając o zasadzie, aby nie wykonywać więcej niż 2 ćwiczeń na wybraną partię mięśni przez maksymalnie 6 tygodni. Bardziej zaawansowani bez obaw mogą wykonywać trening klatki piersiowej nawet 5 razy w tygodniu, maksymalnie 14 serii wszystkich ćwiczeń podczas treningu. Najlepsze ćwiczenia to: wyciskanie sztangi na ławce, rozpiętki ze sztangielkami. Najczęściej popełnianym przez panów błędem jest dobieranie zdecydowanie za dużych obciążeń do aktualnych możliwości.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.