Drop sety na klatę

Drop-sety to jedna z bardzo wielu metod treningowych swoim zasięgiem obejmująca partię mięśni tricepsu, bicepsu, barków, pleców czy jakże efektownej klatki piersiowej. Jednak jest niesamowicie wymagająca i wycieńczająca forma ćwiczeń, dlatego osoby dopiero co zaczynające swoją przygodę z treningiem na początek powinny się powstrzymać od stosowania tejże metody. Przykładowe ćwiczenie klatki piersiowej: pewna osoba trenująca w ostatniej serii ostatkiem sił jest w stanie wypchnąć ciężar 10 razy po 80 kilogramów. W tym miejscu wkracza jego partner treningowy i automatycznie obciążenie zmniejsza się o 10-20%, a ćwiczenie jest wykonywane doki dana persona nie straci ponownie siły. I wtedy po raz kolejny do akcji wkracza pomoc redukując po raz drugi obciążenie. Cała procedura może się maksymalnie powtórzyć przez 3 razy. Zatem drop-set znacząco poprawia intensywność treningu, jednocześnie idealnie stymulując mięśnie do dalszego wzrostu. Wielką zaletą jest to, że nadaje się do stosowania przy każdej partii mięśni i przy każdym ćwiczeniu.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.